Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017

ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ THΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ:ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ.

ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ .

ΑΝ ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ :

να μην δεχθούμε τίποτα από την αρχή , με όποιο κόστος , τα πράγματα θα είχαν καθυστερήσει και θα είχαν πάρει άλλη τροπή.

Υπνωτίζεστε όμως εύκολα.Αφήσατε το Θεό και πιάσατε τα κόμματα. Δε φέρνουν οι πολιτικοί τη σωτηρία , ο Χριστός μας τη φέρνει.Μόνο με Τον Χριστό είμαστε ελεύθεροι . Ποιος έχει δικαίωμα πάνω σας ; γιατί αφήνετε τους άλλους ν'αποφασίζουν για λογαριασμό σας ; πως δείχνετε την αγανάκτησή σας ; που πιστεύετε όποιον σας τάζει κάτι το παραπάνω μόνο και μόνο για να νιώσετε μετά ότι δεν έχετε καμία επιλογή.Ναι Στον Χριστό , οχι σε οτιδήποτε αντιχριστο.ΟΧΙ στη πράξη μη μένουμε μόνο στα λόγια.


Πως θα ζήσω ; πως θα μεγαλώσω τα παιδιά μου ; πως θα πάρω τη σύνταξή μου ; έχω πρόβλημα υγείας και αν δε κάνω πίσω δε ξέρω τι θα μου συμβεί..; αν χάσω το σπίτι μου ;Πρέπει κάτι να κάνω και με το τάδε κόμμα θα υπάρξει αλλαγή..-ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ.

O ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ.ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ Η ΟΧΙ ; Όποιος δεν έχει εμπιστοσύνη στο Θεό , δε πιστεύει.

Αν μας έβλεπε ο Θεός ν'αγωνιζόμαστε , δεν θα μας εγκατέλειπε ποτέ.Τον προκαλούμε όμως.Και μην ακούτε όποιο χαμένο σας ''φανερώνει αλήθειες'' , σαν τον Άλεξ Τζόουνς , που παρουσίαζει τη δημοκρατία ως αποτυχημένο πολίτευμα.

-Το κανάλι αυτό έχει σκοπό να βοηθήσει με αδερφική αγάπη κάθε χριστιανό ορθόδοξο και ν'ανταλλάξει απόψεις για τα έσχατα.Όποιος αιρετικός θέλει να βρει το δρόμο της αλήθειας,είναι ευσπρόσδεκτος.

Όποιος χριστιανός ορθόδοξος έχασε το δρόμο του με τον οικουμενισμό επίσης.Όποιος άπιστος θέλει να θέσει το ερώτημά του γιατί προβληματίζεται ότι τελικά η αλήθεια βρίσκεται Στον Χριστό είναι καλοδεχούμενος.

Όποιος ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε κανένα κόμμα , τους θεωρεί όλους λεχρίτες και τρισάθλιους όπως και εγώ και δεν ανήκει σε καμιά πλευρά που καταστρώνουν το σχέδιο του Albert Pike , είναι καλοδεχούμενος.-

ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΛΛΩΣΤΕ!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.

Tα θέματα που αναρτούμε δεν σημαίνει πως συμφωνούμε σε όλα .
Μας στέλνονται απο διάφορα σαιτ μπλογκ και αναγνώστες.
Η ελεύθερη σκέψη απο το 2010 έχει παραμείνει στη μπλογκόσφαιρα αταμπέλωτη και ανεξάρτητη χωρίς κλίση σε κάποιο πολιτικό κόμμα και έτσι θα συνεχίσει .
Θα παρακαλούσαμε στα σχόλια να μη γράφετε με Greeklish .