Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017

O άκρατος υλισμός του νεοέλληνα γραικύλου

Μάνος Δανέζης , επίκουρος καθηγητής αστροφυσικής. Αναλύει τις επίπλαστες ανάγκες που έχει δημιουργήσει η Δύση και ο ωφελιμισμός του νεοφιλελευθερισμού στους ανθρώπους και πως αυτές οι δήθεν ανάγκες κρατούν δέσμιους τους ανθρώπους και δεν τους αφήνουν να κάνουν την υπέρβαση και να σπάσουν τα δεσμά τους. Για να σπάσεις τα δεσμά σου πρέπει να κάνεις την υπέρβαση και υπέρβαση συνεπάγεται αλλαγή κοσμοαντίληψης/κοσμοθεωρίας. Μια διαφορετική κοσμοθεωρία σε κάνει να ιεραρχήσεις τις ανάγκες σου με διαφορετικό τρόπο και κάποιες παλιές ανάγκες να τις αναθεωρήσεις και να τις απορρίψεις .


Οι 5 βασικές ανάγκες του ανθρώπου κατά τον Maslow είναι :
1) Οι βιολογικές ανάγκες (σίτιση,νερό, ύπνος, αναπαραγωγή κτλ που χωρίς την ικανοποίηση αυτών θα πεθάνουμε).

2) Οι ανάγκες ασφάλειας (επιθυμία για σταθερή απασχόληση, φροντίδα υγείας, ασφαλείς γειτονιές και ικανοποιητικό επίπεδο στέγασης).

3) Οι ανάγκες κοινωνικής αποδοχής (ανάγκες για την ικανοποίηση του αισθήματος του ανήκειν κάπου, πχ σε θρησκευτικές, πολιτικές,κοινωνικές ομάδες κτλ).

4) Ανάγκες Αυτοεκτίμησης (ανάγκη για κοινωνική αναγνώριση και το αίσθημα της επιτυχίας)

5)Η ανάγκη της αυτοπραγμάτωσης (η ανάγκη του ατόμου να φθάσει στο μέγιστο σημείο του, μέσω της πλήρους δυνατής ανάπτυξης και αξιοποίησης των προσωπικών ικανοτήτων του).

Αυτές είναι οι 5 ανάγκες του ανθρώπου που αν τις ικανοποιήσει θα είναι βιολογικά και ψυχικά άρτιος και υγιής. Τώρα, το marketing management του νεοφιλελευθερισμού προσπαθεί να δημιουργήσει ή νέες επίπλαστες ανάγκες (όπως πχ το τσιγάρο, τα ναρκωτικά κτλ) ή να πείσει το καταναλωτικό κοινό για την αναγκαιότητα κάποιων μέσων(προϊόντων) για την εκπλήρωση κάποιων εκ των αναγκών του Maslow.Αν πάρεις πχ το I-phone 6 ή το νέο Audi θα είσαι πιο κοινωνικά αποδεκτός , θα βρεις την καλύτερη γκόμενα κοκ. Αν το marketing διαμέσου της διαφήμισης και της προπαγάνδας το επιτύχει, τότε η εταιρία θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και μπορεί μέχρι και να οδηγήσει στη δημιουργία νέων οικονομικών κλάδων και οπότε νέων πηγών κερδοφορίας για τις επιχειρήσεις.

Ο Έλληνας για να σπάσει τα δεσμά του πρέπει να αλλάξει κοσμοθεωρία. Δεν μπορούμε για παράδειγμα να επανακτήσουμε την εθνική μας κυριαρχία και να ξεφύγουμε από τα δεσμά του δημοσίου χρέους και να επιστρέψουμε στο εθνικό μας νόμισμα αν δεν εγκαταλείψουμε τον άκρατο υλισμό της ωφελιμιστικής κοσμοθέασης .Ο Έλληνας θα ξαναγίνει Έλληνας (από γραικύλος που είναι σήμερα) , όταν θα του μοστράρει ο ξένος το καινούριο πανάκριβο i-phone, που ο Έλληνας δεν θα μπορεί να το αγοράσει με τις υποτιμημένες δραχμές, και θα του απαντάει: «πόσα βιβλία θα αγόραζες αντί αυτού του κινητού».

Κλαρινογαμπρέ, για να «ρίξεις» κάποιο θηλυκό αυτά που χρειάζεσαι είναι γυμναστική και μελέτη. Ο έρωτας είναι εγκεφαλική πράξη. Οι γυναίκες που επιλέγουν τα αρσενικά βάσει του πανάκριβου αυτοκινήτου ή μαγεύονται από τα gadgets δεν είναι Ελληνίδες αλλά Ελλεεινίδες και δεν είναι γυναίκες αλλά πουτάνες πολυτελείας. Εξελληνιστείτε ή ψοφήστε!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.

Tα θέματα που αναρτούμε δεν σημαίνει πως συμφωνούμε σε όλα .
Μας στέλνονται απο διάφορα σαιτ μπλογκ και αναγνώστες.
Η ελεύθερη σκέψη απο το 2010 έχει παραμείνει στη μπλογκόσφαιρα αταμπέλωτη και ανεξάρτητη χωρίς κλίση σε κάποιο πολιτικό κόμμα και έτσι θα συνεχίσει .
Θα παρακαλούσαμε στα σχόλια να μη γράφετε με Greeklish .