Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

'Ενα νέο Οδικό "δαχτυλίδι" με Σήραγγα Αργυρούπολης και Αστική Σήραγγα Υμηττού ...KAI ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΕΜΠΩΝ.

Τα σκαμπανεβάσματα που έχουμε δει στην υπόθεση της επέκτασης της Αττικής Οδού σε νέες περιοχές της Αθήνας έχουν σταματήσει εδώ και καιρό δεν φαίνεται στον ορίζοντα να έχουμε κάτι που να υποδεικνύει ότι υπάρχει κινητικότητα.


Πριν από περίπου ένα έτος βγήκε από τα συρτάρια του Υπουργείου Υποδομών ένα σχέδιο για την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού με μία αστική σήραγγα χωρίς ενδιάμεσες εξόδους, μέχρι την Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος του Αγίου Δημητρίου και παράλληλα μία αναβάθμιση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης μέχρι το Ελληνικό.

Το σχέδιο επιχειρήθηκε να μπει στις χρηματοδοτικές προτάσεις για το περίφημο Πακέτο Γιούνκερ αλλά δεν βρέθηκε μέχρι σήμερα κάποιος υποψήφιος.

Επίσης εδώ και χρόνια υπάρχει η περίφημη πρόταση για την Σήραγγα Αργυρούπολης που θα ενώσει το Ελληνικό με το Κορωπί και κατ`επέκταση με το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος. Μάλιστα το συγκεκριμένο project υπάρχει και στο "νέο" Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας, όπως αυτό κυρώθηκε το 2013 από τη Βουλή των Ελλήνων.

Όπως αναφέρει στο ypodomes.com υψηλόβαθμο στέλεχος της κατασκευαστικής αγοράς "αν κάποιος ρωτούσε ποιο από τα δύο είναι πιο χρήσιμα, θα απαντούσα και τα δύο, γιατί εξυπηρετούν δύο διαφορετικούς σκοπούς". Όπως αναφέρει, η μεν Αστική Σήραγγα θα αποφορτίσει τον Καρέα, που τις ώρες αιχμής είναι υπερκορεσμένος και θα βοηθήσει στην διαμπερή μετακίνηση οχημάτων από τα νότια προς τα βόρειο-ανατολικά προάστια και είναι ένα από τα ελπιδοφόρα έργα για την Αθήνα τα επόμενα χρόνια.

Σχετικά με τη Σήραγγα Αργυρούπολης, σημειώνει πως πρόκειται για ένα απαραίτητο έργο που θα βοηθήσει στην εύρυθμη μετακίνηση από/προς το Ελληνικό καθώς όταν αυτό θα λετουργήσει αναμένεται να κορεστεί αμέσως η Βάρης-Κορωπίου δημιουργώντας προβλήματα και στην τοπική κυκλοφορία στα Νότια Προάστια αλλά και στην συνδεσιμότητα τους με τα Μεσόγεια, το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος και τη Λαυρεωτική.

Όπως τονίζει με τη πιθανή υλοποίηση και λειτουργία και των δύο σηράγγων εξασφαλίζεται η εύρυθμη οδική μετακίνηση από τα πολυπληθή Νότια Προάστια και τον Πειραιά προς την Ανατολική Αττική καθώς θα λειτουργεί σαν ένα "δαχτυλίδι" που θα εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές του Υμηττού και κυρίως τις επιπλέον χιλιάδες ροές που θα δημιουργήσει η λειτουργία της μεγάλης επένδυσης του Ελληνικού.

H υπόθεση των επεκτάσεων της Αττικής Οδού αναμένεται να μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια τόσο για τις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί την τελευταία 15ετία σε συνδυασμό με την νέα περίοδο παραχώρησης που θα ξεκινήσει το 2024.

Παραδίδονται τα Τέμπη την Πέμπτη

Τέλος η αναμονή για την ολοκλήρωση της Παράκαμψης Τεμπών και Πλαταμώνα. 100 μέρες μετά την παράδοση του Μορέα, έρχεται ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου να παραδώσει την Πέμπτη 6 Απριλίου το τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα, ολοκληρώνοντας την κατασκευαστική περίοδο του έργου.

Τα 25 χιλιόμετρα που θα παρακάμπτουν την φονική κοιλάδα των Τεμπών και τις επικίνδυνες στροφές του Πλαταμώνα αποτελούν νέα χάραξη και διαθέτουν χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2 λωρίδες + ΛΕΑ σε κάθε κατεύθυνση.

Στο νέο τμήμα θα λειτουργήσουν και οι 3 νέες Σήραγγες, δύο στα Τέμπη και μία στον Πλαταμώνα. Η μεσαία από αυτές, η Μεγάλη Σήραγγα Τεμπών με μήκος 6χλμ θα γίνει από την Πέμπτη η μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας αλλά και στα Βαλκάνια και μία από τις πιο εξελιγμένες σήραγγες στην Ευρώπη. Η πρώτη Σήραγγα Τεμπών θα έχει μήκος 2χλμ και η Σήραγγα Πλαταμώνα 3χλμ.

Το νέο τμήμα θα διανύεται σε περίπου 15 λεπτά έναντι 40 περίπου λεπτών κατά μέσο όρο που ίσχυε μέχρι σήμερα ενώ το επίπεδο ασφάλειας και η εμπειρία οδηήγησς θα είναι ασύγκριτα σε σχέση με αυτό που ο οδηγός συναντά σήμερα.

Με την ολοκλήρωση και λειτουργία του τμήματος Ευαγγελισμός-Σκοτίνα, ολοκληρώνονται πλήρως και τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ύστερα από περίπου 45 χρόνια αδιάκοπων έργων. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα πρώτα έργα αναβάθμισης του δρόμου ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1970.

Η τελετή των εγκαινίων έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη στις 1 το μεσημέρι, παρουσία του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. Ο δρόμος πιθανότατα να ανοίξει το απόγευμα της ίδιας μέρας, όμως αυτό θα γίνει γνωστό την ίδια μέρα.

Από την Πέμπτη 6 Απριλίου 2017, τα 503χλμ που χωρίζουν την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη θα καλύπτονται σε περίπου 4 ώρες και 10 λεπτά.

Αναφορικά με το κόστος των διοδίων αυτό θα φτάνει τα 29 ευρώ με συνολικά 10 σταθμούς διοδίων από τις Αφίδνες μέχρι τα Μάλγαρα.









ypodomes.com




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.

Tα θέματα που αναρτούμε δεν σημαίνει πως συμφωνούμε σε όλα .
Μας στέλνονται απο διάφορα σαιτ μπλογκ και αναγνώστες.
Η ελεύθερη σκέψη απο το 2010 έχει παραμείνει στη μπλογκόσφαιρα αταμπέλωτη και ανεξάρτητη χωρίς κλίση σε κάποιο πολιτικό κόμμα και έτσι θα συνεχίσει .
Θα παρακαλούσαμε στα σχόλια να μη γράφετε με Greeklish .