Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

Το θαύμα δεν ταιριάζει στην αριστερά

Ακούω τώρα ότι κάποιος από αυτούς τους πολιτικούς συμμορίτες της αριστεράς, ένα φτηνό ανθρωπάκι που παρολίγον να μασήσει και τα 300 εβρουδάκια των χαμηλοσυνταξιούχων [δεν τα είδε, λέει...] σπάζει πλάκα με την υπερβατική και έν-θεη Φύση του Ακτίστου Φωτός και θεωρεί πεταμένα λεφτά, τα εβρόπουλα που δίνονται για να μεταφερθεί το Θείον Φως, στην Ελλάδα...


Σώπα, ρε...
Τώρα δηλαδή μας είπες κάτι καινούριο;

Μα, δεν είχαμε καμία αμφιβολία ότι τέτοιοι σαν εσάς, μυξοβάρβαροι και μηδίσαντες, δεν πρόκειται ποτέ να συν-αισθανθείτε τη Μυστηριακή και Λυτρωτική έννοια του Θαύματος.
Είναι κάτι σαν τον μπουρτζόβλαχο, που τονε στήνεις μπροστά σε έναν Σεζάν.
Το μόνο που θα καταφέρει να αντιληφθεί είναι ότι δεν του θυμίζει την ιλουστρασιόν της Γκόλφως, στο καφενείο του χωριού του...

Δεν είναι όμως η αριστερά αυτή που αρνείται το Θαύμα.
Το αντίθετο συμβαίνει.
Το Θαυμαστό αρνείται την αριστερά.

Διότι κυρία μου, μερικά πράγματα δεν είναι κατάλληλα για τα μάτια ολωνών. Κι αν ένας γύφτος [όπως θα έλεγε κι ο Παλαμάς] δεν δύναται να νοήσει το "Είναι και Χρόνος" του Μάρτιν Χάϊντεγκερ, άλλο τόσον και ένας αριστερός δεν είναι εις θέσιν να εν-νοήσει τη σημασία και τη φύση του Θαύματος.
Πως θα το έλεγε, η πάσα μία σαρβαϊβάρα, στην ελληνική των βοθροκάναλων;
Αυτό το θαύμα, τους ξεπερνάει ρε πούστη  μου...   



Τι θαύμα να περιμενεις απ αυτον, ρε πουστη μου;


Κι έρχομαι τώρα εγώ και συλλογιέμαι...
Ποια είναι η βαθύτερη φύση και ο σκοπός ύπαρξης της αριστεράς, στον κόσμο του λευκού ανθρώπου;
Διότι κρίνοντας την, στην ιστορική της εξέλιξη, η αριστερά φαίνεται να αναδύθηκε μέσα από το σώμα του δυτικού πολιτισμού, ως ένα είδος πολιτισμικού καρκινώματος, που πλέον έχει καταλάβει σχεδόν το σύνολο της δυτικής κουλτούρας.

Να πω εδώ ότι ο σκεπτικισμός ή η αθεϊα, δεν είναι ασφαλώς καινοφανή φαινόμενα, στην ευρωπαϊκή ιστορία.
Σκεπτικιστές φιλόσοφοι υπήρχαν από τον καιρό των σοφιστών, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν ιστορικοί πρόδρομοι της αριστεράς.
Ο σκεπτικισμός και η αθεϊα σε όλους τους πολιτισμούς στους οποίους ήκμασαν, περιοριζόντουσαν πάντα στο πεδίο της Ηθικής και δεν προέβησαν ποτέ στην ολοκληρωτική υποβίβαση του ανθρώπινου Είναι, ως μία αποκλειστικά υλική οντότητα.
Οσον αφορά μάλιστα την Ελληνική Σκέψη, η ίδια η έννοια του όρου Φύσις, εμπεριείχε τόσο το υλικό περιβάλλον, όσο και τις άυλες υποστάσεις των κατηγοριών ή των σχέσεων [που ενίοτε ταυτίζονταν με τη δράση του Θεού ή των Θεών]

Η διαλεκτική του Ηρακλείτου παραδείγματος χάριν, δεν μπορεί να θεωρηθεί ως πρόδρομος του διαλεκτικού υλισμού του Μαρξ, εφόσον το μάγμα των πρωτογενών φυσικών στοιχείων, εντός του οποίου επι-συμβαίνουν οι δράσεις των αντιθέτων δυνάμεων, υπερβαίνει κατά πολύ τις απλές [και απλοϊκές] υλιστικές κατηγορίες του Μαρξ, όπως οι κοινωνικές τάξεις ή το καθεστως κατοχης των μέσων παραγωγης.

Ακόμα και ο σκεπτικισμός των στωϊκών ή ο σχετικισμός των επικούρειων, άφηναν σημαντικά παραθυράκια, για την είσοδο στη Συμπαντικη Σκηνη της Δημιουργίας, μιας ζωογόνου και δημιουργικής  Πνοής πέραν της ύλης και των σκευασμάτων της.
Άλλωστε σχεδόν όλες οι "υλιστικές" - ή πιο σωστά οι σκεπτικιστικές θεωρίες της αρχαιότητας, όπως ο στωικισμός, ο επικουρειανισμός ή ο ίδιος ο σκεπτικισμός των ελληνιστικών χρόνων - περιοριζόντουσαν στο επίπεδο της Ηθικής, προσπαθώντας να διδάξουν στους ανθρώπους την Τέχνη του ευ Ζην ή την Αρετή, όχι όμως να δώσουν μιαν ερμηνεία του Είναι και της Ουσίας του.
Η φιλοσοφία του Σωκράτη παραδείγματος χάριν ήταν αυστηρά Ηθική. Ο ίδιος ο Μεγάλος Δάσκαλος ξεκαθάριζε ότι η προσπαθεια του στοψευε αποκελιστικά στην απο-κάλυψη ενςο προσωπικού δρόμου προς το Καλόν και Αγαθόν [ή προς την Αρετήν] και ΄χοι σε μαι ερμηνεία του Κόσμου.
Ο Σωκράτης μάλιστα δεν αμφισβητησε ποτε τους Θεους των Αθιηνων και αρνηθηκε ως αδικους τους ισχυρισμους των κατηγορων του,, πως ταχα μου προσβαλε τα θεία.

Αντιθέτως με τις ηθικές διδασκαλίες των σκεπτικιστών της αρχαιότητας [ή και των νεώτερων χρονων] η μαρξιστικη αριστερά [και μονον μαρξιστικη αριστερα υπαρχει] αναδύθηκε ως ενα ειδος νεοπλασματος στις ευρωπαϊκες κοινωνιες, που ο βασικός του ρόλος ήταν να εκτοπίσει κάθε τι το υπερβατικό, το αιώνιο, το θεϊκό, το θαυμαστό, από την ίδια τη φύση του ανθρώπου, υποβιβάζοντας τον στο επίπεδο της ζούγκλας, που μια τυχαία βιοχημικη συναρμογή, του έδωσε την ικανότητα να κατασκευάζει εργαλεία.

Αν η Πίστη, μέσα στο α-νόητο και στο α-νέφικτο της ζωής, που χαρίζει παηγορία και νόημα,
δεν είναι θαύμα, 
τότε τι σκατά είναι θαύμα;

Η αριστερά, μέσω των βασικών της εργαλείων, του ιστορικού και του διαλεκτικού υλισμού, εισήγαγε για πρώτη φορα στην ιστορια της ανθρωποτητας, το θανατηφορο δηλητηριο της αμφισβητησης της ιδιας της αιωνιοτητας και αρα του μεγαλου  θαύματος της πρόσκαιρης Υπαρξης, σε έναν Κόσμο, που ενθυμείται το Αιώνιο.

Αναζητώντας την ταυτότητα άλλων πολιτισμών, πριν από την τερατογένεση της αριστεράς, δεν θα βρείτε πουθενά ούτε έναν [μα, ούτε έναν] που να αμφισβητεί εξ' ολοκλήρου τη δράση του Θεού [ή των Θεών] στο κοσμικό Γίγνεσθαι.
Είτε σε τοτεμικό, είτε σε θρησκευτικό, είτε σε στοχαστικό στάδιο, όλοι οι πολιτισμοί νοηματοδοτούσαν τη Ζωή και τον Θάνατο, μέσω μιας υπερβασης του υλικού πεδίου της Υπαρξης.
Οι καινοφανείς νεοπλασματικοί πολιτισμικοί όζοι της αριστεράς, κατάφεραν ως ενα μεγαλο βαθμό, να εξορίσουν από τον Κόσμο μας την Αιωνιότητα και συνεπώς το θαύμα, περιορίζοντας τη Δημιουργία σε μία τυχαία συναπαντοχή υλικών στοιχείων.

Κάποια ώρα το καρκίνωμα της αριστεράς θα σπάσει [διότι τα παντα στη Φυση μεταβαλλονται] ακομα και αν χρειαστει να καταρρευσει εξ ολοκληρου ο μολυσμενος ευρωπαϊκος πολιτισμος.
Τοτε ειναι βεβαιο οτι οι νεοι πολιτισμοι που θα αναδυθουν, θα επιστρεψουν στον εν-θεο δρομο τους, ενω οι ιστορικοι του μελλοντος θα ομιλουν γα την εποχη της αριστερας, ως εναν κακο εφιαλτη.

Γιατι η αριστερα δεν εχει την πνευματικη δυναμη να αρνηθει κανενα θαυμα, εφοσον την ξεπερναει.
Απλως το θαυμα αρνειται την αριστερα, ξανοιγοντας τα δικα μας ματια μπας και κατανοησουμε γρηγοροτερα, τι σοι καρκινωμα αναπτυσσεται στις κοινωνιες μας και το ξεριζωσουμε μιαν ωρα αρχυτερα....   

  

Η αριστερά είναι γέννημα των γηρατειών της Ευρώπης.
Διότι απαιτείται ένας βαθμός ζωικης σφριγηλότητας και νεανικης τρελας, 
για να αποδεχτεις το Θαυμα...








Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.

Tα θέματα που αναρτούμε δεν σημαίνει πως συμφωνούμε σε όλα .
Μας στέλνονται απο διάφορα σαιτ μπλογκ και αναγνώστες.
Η ελεύθερη σκέψη απο το 2010 έχει παραμείνει στη μπλογκόσφαιρα αταμπέλωτη και ανεξάρτητη χωρίς κλίση σε κάποιο πολιτικό κόμμα και έτσι θα συνεχίσει .
Θα παρακαλούσαμε στα σχόλια να μη γράφετε με Greeklish .