Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

ΜΑΓΚΕΣ ΑΥΤΗ Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΕ ΤΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΜΑΣΤΕ.

Τιμωρήθηκα για 4 τυρόπιτες κι αναμένω την τιμωρία όσων κλέβουν δις!

Σε επαγγελματικό φορτηγό, φορτωμένο με τιμολόγια όλα νόμιμα, κοντά 650 kgr αρτοπαρασκευάσματα, βρήκαν 4 (!!!) τυρόπιτες χωρίς συνοδευτικό χαρτί, που ήταν καθαρά για ιδία χρήση. Αφού με έστειλαν απο τον Άννα στον Καϊάφα, στο τέλος έφαγα τόση ειρωνεία και ύβρη από τον προϊστάμενο της ΔΟΥ που μ” έδιωξε, παρόλο που του μιλούσα πολύ ήρεμα κι απλά (λόγω χαρακτήρος περισσότερο) από το γραφείο του, μ” ένα υφάκι ειρωνικό και με τα εξής λόγια «Αφού είστε παράνομος κύριε θα πληρώσετε. Τι το περάσατε εδώ;»...

Αποτέλεσμα του φρικιαστικού και αποτρόπαιου εγκλήματος έναντι του Ελληνικού Δημοσίου, πρόστιμo 800 ευρώ, αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Δείτε την απόφαση:

Συνυπολογιζόμενου του γεγονότος ότι καθημερινά πράττω κινήσεις σε 10-12 άλλα μαγαζιά με τζίρο 500-850 ευρώ, φανταστείτε τί ζημιά μου προκαλούν οι εν λόγω αρμόδιοι για 4 τυρόπιτες!!!
Τιμωρήθηκα σκληρά για 4 τυρόπιτες κι αναρωτιέμαι πόσο σκληρά θα τιμωρηθούν όσοι κλέβουν δις! ΑΝ ποτέ τιμωρηθούν…
Ν. Φ.

ena1.org

7 σχόλια:

εισαι ελληνας και δουλευεις ακομα?
αρα εχεις πολλα λεφτα και μπορεις να πληρωνεις!!!
αρα, πληρωνε μακακα να δουμε.θαχεις λεφτα και αυριο???
που θα παει? ... θα σας πεθανουμε ολους...
το πιασες?
πρεπει να θυμωσεις και να μην πληρωσεις.!!!
αν πληρωσεις, αναγνωριζεις το δικαιωμα τους να σε σκοτωσουν!!!
εσυ αποφασιζεις...παντοτε...!


εισαι ελληνας και δουλευεις ακομα?
αρα εχεις πολλα λεφτα και μπορεις να πληρωνεις!!!
αρα, πληρωνε μακακα να δουμε.θαχεις λεφτα και αυριο???
που θα παει? ... θα σας πεθανουμε ολους...
το πιασες?
πρεπει να θυμωσεις και να μην πληρωσεις.!!!
αν πληρωσεις, αναγνωριζεις το δικαιωμα τους να σε σκοτωσουν!!!
εσυ αποφασιζεις...παντοτε...!



ΒΟΗΘΑΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ …..ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ !!
του Βλάση Γωγούση

Το αίμα στο κεφάλι μου ανέβηκε πρω’ι-πρωί σήμερα, αγαπητοί μου φίλοι , όταν διάβασα την ειδοποίηση που μούστειλε η Δ! ΔΟ Υ Θεσσαλονίκης !

« Επειδή μέχρι σήμερα - έγραφε - δεν έχετε ανταποκριθεί στις σχετικές προσκλήσεις μας για τακτοποίηση των ληξιπρόθεσμών οφειλών σας , είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε στη λήψη σε βάρος σας μέτρων, όπως προβλέπεται από τον νόμο .»
Βρε , βρε, , βρέ , -λέω τώρα εγώ – τι νόμοι είναι αυτοί κύριε Έφορε, τι νόμοι που εμένα για 919,43 Ευρουλάκια μου τρίζετε τα δόντια ( η μάλλον τις…μασέλες σας-δεν λένε με διπλές μασέλες τρώνε οι εφοριακοί -όχι εσείς , είμαι βέβαιος - ) ενώ τους άλλους τους …πολλά υποσχομένους ούτε τους αγγίζετε.
Στον λόγο της τιμής μου ,συμπατριώτες μου , πρώτη φορά, σας διαβεβαιώνω - , πρώτη φορά , ύστερα από 53 χρόνια , - για λίγες μόνο μέρες καθυστέρησα - λόγω… κουρέματος- το παραπάνω ποσό..
Δεν φθάνει βέβαια μόνο η απειλή, μου βάζουνε ((για λίγες μέρες καθυστέρηση ) και 45,97 ΕΥΡΩ…πρόστιμο, !
Και βέβαια επειδή εγώ περιουσιακά στοιχεία δεν κατέχω ( που λεν κι`οι Κρητικοί ) , το μόνο που μπορούν να μου κατάσχουν , είναι τα ……τρία BY PASS μου , το μόνο κέρδος που απόκτησα από την μακροχρόνια προσφορά και τους αγώνες μου γι` `αυτόν τον τόπο ..
Διάβασα χθες φίλοι μου στον ημερήσιο τύπο , ότι συνελήφθη φοροφυγάς για οφειλή ….10 εκατομμυρίων ΕΥΡΩ !!.
Και σας ρωτώ: ¨Έτσι ξαφνικά, μέσα σε μία μέρα έφθασε ο «περί ου» να χρωστάει 10 εκατομμύρια ΕΥΡΩ ;
Κάποια στιγμή δεν χρωστούσε κι` αυτός 900 Ευρώ , όπως και γω;
Γιατί τότε δεν παρενέβη ο έφορός του απειλώντας τον με κατάσχεση;
Γιατί δεν του «μπλόκαραν» τους λογαριασμούς και τα περιουσιακά του στοιχεία, όταν χρεωστούσε 10.000 Ευρώ;
¨Γιατί δεν τον ……μπαγλάρωσαν όταν το χρέος έγινε 1.000.000;
,Γιατί δεν σούβλισαν αυτόν και την ….ξανθειά του γραμματέα όταν το χρέος έφθασε ατα 5 ,στα 7 στα 9 εκατομμύρια ΕΥΡΩ;;;
Προφανώς ξέρετε γιατί. Διότι οι εκάστοτε ( δήθεν ) ελέγχοντες τάπιαναν κάτω απ` το τραπέζι!.
Κι` έρχονται σήμερα οι αχρείοι να απειλούν εμένα ότι θα κατάσχουν ό,τι έχω και δεν έχω ( να μπλοκάρουν τη σύνταξή μου ,προφανώς εννοούν ) χωρίς ΝΤΡΟΠΗ και χωρίς ΤΣΙΠΑ.
Ε! γι` αυτό και γω δημοσίευσα πριν λίγες μέρες απειλητικό άρθρο μου με τίτλο : « ΕΜΦΥΛΙΟΣ εν ΟΨΕΙ !! ΚΑΖΑΝΙ που ΒΡΑΖΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ » , για το οποίο - όπως ξέρετε πολλοί από σας - κλήθηκα από τον ανακριτή και προειδοποιήθηκα πως κινδυνεύω να παραπεμφθώ για …. «προτροπή εις πράξεις βίας ».
ΜΑΚΑΡΙ, θα εξασφαλίσω τουλάχιστον τροφή και στέγη ….αφορολόγητη!

Δρ Βλάσης Γωγούσης

.

Γραψτε τους στα αρχιδια σας...κανεις να μην πληρωσει.το χαος ειναι μπροστα μας...αν δεν γινει της πουτανας και δεν χυθει αιμα δεν θα αλλαξει τιποτε.ας με καλεσει και εμενα ο εισαγγελεας να μου πει για προτροπες και παπαριες...

AFTOS O EFORIAKOS PU KATADIKASE ENA ELLINA GIA 4 TIROPITES TU XRIAZETE KSILO GAMISI KE KATASKESI TIS PERIUSIAS PU APEKTISE KATA TIN DIARKIA TON ETON OS EFORIAKOS LISTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. DIATI DEN PAI NA SILABI OLUS TUS POLITIKUS; OLA TA DIS DIS DIS PU LIPUN APO TA DIMOSIA TAMIA TIS MEGALIS ELLADOS!!! TA EXUN I POLITIKI KE I DIMOSIOGRAFI.

ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΑ!!!! ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ!

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More